tisdag 2 juli 2013

1/7

kapsylöppnare är bra att ha TJA TJA alla fina orienteringskonfirmandmammor och orienteringskonfirmandpappor och alla andra nissar!

Idag är det självaste hjälpledar_cool95 Elisabeth och Blennie the good wife som skriver.

Mossfotboll vi spelat har
mycket skoj det var
ledarna ägde konfimander lätt
i både fotboll och stafett
ingen chans de hade alls
de måste öva mer på vals
själv jag(hjälpledar_cool95 Elisabeth) gjorde många fina mål
medans Blennie the good wife låg i leriga hål
Carro ledde en attack
detta gjorde domarn lack
när mossfotbollen nu var klar
lera överallt det var

Innan detta rim utspelade sig var vi uppståndelsens kapell där vi fick en visning.Vi fick även pröva
 på kyrkogårdsorientering. De andra tappra ledarna som snällt hade skjutsat in oss klafsade under tiden runt på det otroligt vackra och sköna Mösseberg.

HELT KLART EN TOPPENDAG 5 AV 5 TOASTERS!

Jag vill också till sist säga till er kära konfimander att jag tycker väldigt mycket om er och kommer sakna er massor! Ni är ett helt underbart gäng och kanske en vacker dag även jag blir en orienterare för en sak har jag förstått: orientering det är ingeting man håller på med utan orienterare det är någonting man är.

En STOOOR KRAM från Elisabeth (och amanda ger en stor blöt puss)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar